Кредит на б/к автотранспорт
Ще матеріали по темі:
Що необхідно знати
Вибір автосалону
Обмани від автосалону. Ч.1 Ч.2
Пошук і вибір кредитної пропозиції
Як вибрати страховку
Як продати авто, взяте в кредит
Як заощадити на страховці
Документи для автокредиту
Автокредит, чи краще – споживчий?
Аналізуючи сьогоднішній стан кредитування автотранспорту на українському ринку банківських пропозицій, можна побачити позитивну тенденцію невеликого зниження процентної ставки.
З усього величезного вибору кредитних пропозицій, на сьогоднішній день 23 банки пропонують оформити у них кредит з процентними ставками від 0,7% в річному численні. Звичайно, пропонуючи таку низьку відсоткову ставку, мається на увазі первинний внесок понад шістдесят відсотків від вартості придбаного авто, а також термін кредитування до трьох років. Не дивлячись на настільки жорсткі вимоги, не забуватимемо, що у даному випадку маються на увазі найкращі умови автокредитування. А розглянувши максимальну процентну ставку за кредитом на купівлю автотранспорту, українські банкіри загнули до 24%.
Однак, настільки приємні умови світять не кожному вітчизняному автолюбителю. Так як накопичити 60% від вартості нового автотранспорту практично нереально. А якщо врахувати, що потрібно повернути всю суму кредиту всього лише за три роки, то такий кредит виглядає як продукт не для громадянина України. Тому варто придивитися до альтернативних варіантів придбання власного автотранспорту.
Враховуючи той факт, що українських покупців, охочих придбати нове авто, за останній рік стало на 7% менше у порівнянні з торішніми показниками, варто звернути увагу на вторинний ринок автокредитування. Так як імпорт вживаного автотранспорту зріс більш ніж на 80%, то не можна не помічати пожвавлення на ринку покупок автомобілів що були у користуванні.
Оскільки кредитування на покупку б/к автотранспорту на території України практично відсутнє, то «наша» людина швидше оформить споживчий кредит без застави, і за рахунок нього сплатить жадану покупку, ніж буде домагатися отримання автокредиту з дуже жорсткими банківськими вимогами. Враховуючи той факт, що процентна ставка за сьогоднішнім споживчим кредитом значно вища, ніж на покупку авто, то можна звинуватити такого позичальника в марнотратстві власних грошей, але це зовсім не так.
Беручи до уваги, що покупка автотранспорту в кредит супроводжується обов’язковим страхуванням, то підсумувавши витрати на страховку і обов’язковий платіж, ми отримуємо не велику різницю з споживчим кредитом. А якщо врахувати вимогу банку про внесення початкового внеску, то висновок напрошується сам по собі – легше оформити звичайний кредит.
Купуючи вживаний автотранспорт усі розуміють, що ми маємо один екземпляр автомобіля, а не цілу лінію ідентичних машин, тому час відіграє вирішальну роль. Здогадуючись, що історія з автокредитуванням може затягнутися набагато довше, ніж у випадку з споживчим кредитом, покупець віддає перевагу подати документи в кілька банків одночасно, тим самим збільшивши свої шанси на швидке отримання готівки.
Ринок продажів б/к автотранспорту з автосалонів України не розвивається, і перспектив до цього поки не передбачається. Оскільки найчастіше, продаючи автомобіль з пробігом, продавець замовчує про реальну причину продажу. І в темній історії такого авто цілком може бути вагома і неприйнятна для покупки причина, яку не можна швидко, точно і впевнено визначити. Враховуючи такий високий ризик, автосалони не горять бажанням зв’язуватися з вторинним продажем авто. Почасти їх можна зрозуміти. Хоча враховуючи сучасний попит на такий автотранспорт, приходимо до висновку, що втрачають і продавці, і покупці.
Але серйозний автосалон завжди дорожить своєю репутацією. Тому ризик втратити її на підставі дрібних угод з продажу старого автотранспорту буде не обгрунтованим і досить дурним. А середньостатистичний українець не готовий сьогодні переплачувати жодної гривні. Тому участь посередника у такій угоді тільки ускладнить продаж. Грунтуючись на викладених фактах, з упевненістю можна говорити, що ринок продажів автотранспорту з пробігом так і залишиться на рівні приватних відносин. А значить, кредитування б/к автотранспорту, так і не отримає широкого розповсюдження на території України.