БАНК АВАЛЬ. Головне – клієнт. Але за окрему плату!

АвальАВАЛЬ надає своїм клієнтам і інші послуги.
1. Клієнт-банк. Дійсно, Аваль Банк розробив, впровадив і запропонував своїм клієнтам досить зручну систему онлайн-користування та контролю за рахунками, хоча її функції вельми скромні і мають великі обмеження. Усередині банківські платежі відбуваються в реальному часі, а от вихідний платіж з системи Райффайзен має терміни від одних до трьох діб. Обгрунтовуючи таку затримку безпекою перерахувань, цей банк має сувору систему контролю над точністю укладання угоди. Аж до телефонного дзвінка від оператора з уточненнями правильності введених даних. Тому, в цілому клієнт-банк має ряд незручностей і вимагає доопрацювання.

2. Міжнародні грошові перекази обмежуються лише системами, які давно заслужили повагу: «Юністрім» та Western Union, що протягом вже дуже тривалого періоду позитивно охарактеризували себе перед своїми клієнтами. А так само, цей банк має внутрішній гривневий переклад з умовою обслуговування тільки на території України, і тільки в «Аваль Банку» .

3. Комісія за оплату комунальних послуг завідомо завищена і має відштовхуючий ефект для середньостатистичного громадянина. Створюючи такі тарифи на комунальні послуги, управлінці віддали перевагу чистим і порожнім залам відділень, готових прийняти і гідно обслужити «великого» клієнта, ніж створити величезну чергу і мати невелику комісію.

4. Моментальний вихід з будь-якої проблемної ситуації. При виникненні найменшого спірного моменту, цей банк кидає всі зусилля на якнайшвидшу розв’язку, і всіма своїми діями доводить високу повагу до клієнта.

5. Шахрайство. Ще не було випадків, щоб який-небудь клієнт звинуватив співробітників «Аваль Банку» в підробці підпису або оформленні кредиту на іншу особу за підробленими документами. Репутація банку не потерпить такого працівника і обов’язково покарає його в законному порядку, влаштувавши “показовий виступ” своєму персоналу. Історії з шахрайством в даному банку обходять його стороною також з причини тотального контролю служби банківської безпеки над абсолютно всіма діючими працівниками. Часто трапляється так, що служба безпеки, яка перебуває у головному офісі, дзвонить працівникові в будь-яке провінційне містечко і робить зауваження з приводу спілкування з клієнтом або по іншому іншому не менш важливому приводу, і все – на підставі онлайн переглядів за власними співробітниками.

У цілому про роботу «Райффайзен Банк Аваль» можна говорити, як про банк з легким фанатизмом до власної репутації та абсолютному переважанню високих ділових якостей. Кожен клієнт даного банку позитивно висловлюється про ступінь обслуговування, але нарікаючи на його дорожнечу.

Оставить комментарий

Боб
Читайте ранее:
РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ. Продукти банку

Всі тарифи Райффайзен Банку виглядають злегка завищеними і не дуже...

РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ. Історія та колектив

Банк "Аваль", який працює на території нашої держави з 27.03.1992...

Закрыть