ПРИВАТБАНК. 1001 спосіб “кинути” клієнта

ПРИВАТбанкПри розробці банківського продукту, перед кожною фінансовою установою стоїть завдання створення зручних для клієнта умов обслуговування. При цьому, вираховуючи з нього комісію, банк не може перегнути палицю, інакше він втратить обуреного позичальника. Так працює основна маса банків, але тільки не ПриватБанк. Він діє за іншим варіантом – зробити так, щоб клієнт не помітив розмір вирахованої з нього комісії.

Основне правило цього банку можна сформулювати так: «змусити клієнта користуватися нашим продуктом, і витягнути з нього все – до копійки».

Чого тільки коштує його продумана комбінація навколо послуги «Скарбничка», яку в примусовому порядку видають разом із заробітною картою.
Знаючи про те, що ПриватБанк здебільшого орієнтований на роботу з фізичними особами, він розробляє всілякі способи «намертво приклеїти» до себе клієнта. А ідеальним варіантом можна назвати, коли роботодавець зобов’язує свого підлеглого оформити заробітну картку в цьому банку. Розробляючи пропозиції для юридичних осіб, ПриватБанк створює максимально зручні тарифи для власника бізнесу. Може, не зовсім зручні для бухгалтера, вимушеного самостійно набирати проводки в клієнт-банку, але саме власникові бізнесу або підприємства умови створюються найвигідніші. Тому, укласти договір на обслуговування заробітного проекту через ПриватБанк – вельми привабливу пропозицію. Керівнику тільки варто підписати договір, як фахівці Приватбанку «б’ють у дзвони», щоб колектив підприємства в терміновому порядку з’явився в банк для отримання картки.

Ось тут починається найцікавіше. Справа в тому, що менеджерам цього банку платять зарплату тільки за збільшення виданих карт. А значить, прийшовши у відділення для відкриття заробітної картки, клієнт отримує в «навантаження» ще пачку абсолютно не потрібного йому пластику. Це і накопичувальна, і кредитна, і пенсійна (для пенсіонерів). Знаючи, що банки не мають право вішати на клієнта абсолютно непотрібний договір, і постійно вислуховуючи від клієнтів обурення з цього приводу, напевне ні у кого ще не вийшло піти з ПриватБанку без зайвої картки.

Нав’язавши накопичувальну картку «Скарбничка», менеджер банку створює автоматичну проводку перерахування невеликої частини грошових коштів з заробітної карти на цю картку. На обурення клієнтів зазвичай відповідають так, щоб склалося враження, що банк дбає про клієнта: «Ви все одно відразу всі гроші не знімаєте, а так Вам ще й відсотки нараховуватимуться».
«Дійсно, вигідно, нехай банк мені платить» – стандартне мислення людини.
Але враховуючи мінімальний розмір нарахувань розуміємо, що банк платить копійки, які не йдуть ні в яке порівняння з наслідками, які очікують цього клієнта.

Звільнившись з даного підприємства, людина приходить у ПриватБанк і просить закрити всі карти, видані йому даним банком. Але отримує відмову під приводом – все одно все безкоштовно і може бути, вони вам ще знадобляться. Далі, на рахунок заробітної карти перестають надходити кошти, а програмне забезпечення має команду, (припустимо) 15 числа кожного місяця перераховувати затверджену клієнтом суму на картку «Скарбничка». Якщо не скасувати таку команду в банківській програмі (а її без прохання клієнта ніхто не має право скасувати), то такі перерахування будуть щомісяця збільшувати кошти на рахунку «Скарбнички», і відповідно мінусувати нульовий рахунок заробітної карти, на якій постійно збільшуватиметься несанкціонована заборгованість.

Перед вами класична схема виникнення заборгованості з нічого. Клієнт, не порушивши умов користування заробітної картою (варто відзначити, що карта була кредитна) обзавівся заборгованістю, яку безумовно, можна погасити за рахунок перерахування коштів з рахунку «Скарбнички», але:
- На цей борг нараховується пеня і накладається штрафна санкція, які списати неможливо, а можна лише погасити шляхом внесення особистих коштів;
- Якщо з клієнтом не пов’язана протягом 60 днів або він не мав можливості з’явиться в банк для з’ясування обставин (відрядження, лікування), то така особистість потрапляє в чорний список кредитних історій, і не буде мати можливості оформлення кредиту в інших банках.

Варто повернутися до початку статті і нагадати вам, що саме ПриватБанк нав’язав клієнту зайву карту. Клієнт не горів бажанням створити примусову щомісячну проводку на перерахування коштів. А може бути, ще й був проти такої дії, тільки от відмовити не зміг.

Висновок. Клієнт, звільняючись з роботи і проявивши мягкохарактерность, в банку не закривши всі рахунки, отримує за свою люб’язність – штраф, пеню та негативну кредитну історію. Намагаючись донести до вас важливість закриття рахунків по закінченню обслуговування в банку, прошу не звертати уваги на вмовляння менеджерів банку, а до останнього наполягати на обов’язковому закритті рахунку. Не варто вірити словам співробітника, мовляв: «рахунок закритий, можете бути спокійні» – вимагайте довідку про закриття рахунків, відповідно до встановлених законом вимог. Детальніше про це – у статті “ПРИВАТБАНК. Довідка про закриття кредиту”.

Продовження теми…

2 комментариев к записи “ПРИВАТБАНК. 1001 спосіб “кинути” клієнта”

  1. Юлия пишет:

    Банк, якому я не довіряю, бо відомий він своїми шахрайськими схемами роботи з клієнтами. Це, єдиний банк, який не є клієнториєнтований, а працює лише на власне збагачення. Дуже багато неприємних ситуацій трапилося зі мною та моїми знайомими, так що по можливості намагаємося користуватися послугами інших банків, наприклад, Укрсоцбанк.

  2. Андрій пишет:

    Якийсь жудік. Звільнявся з підприємства на початку 2012 р, де зарплатний проект був в описуваному банку. На початку 2011 р теж була створена скарбничка, але туди нічого не перелічувалося (можливо, в момент оформлення скарбнички я відмовився).

    Правда, з 2008 р я користувався Приват-24 і легко міг відстежити непотрібні мені транзакції.

Оставить комментарий

Боб
Читайте ранее:
Надійний банк
Як знайти надійний банк

Задавшись метою отримати кредит, людина не особливо цікавиться стабільністю і...

Гра - проценти
Гра на відсотках або гроші навколо нас. Ч.3

Враховуючи мінімальну суму в $100, навіть при початковій недовірі до...

Закрыть