ПРИВАТБАНК. Чорний список

ПРИВАТбанкУ статті «Кредитна історія – запорука отримання кредиту!» мною детально описано, наскільки важливо мати бездоганну кредитну історію, і які наслідки очікують неблагонадійного позичальника. В основному, кожен проблемний кредит має свою негативну історію, яка спричинила за собою низку фінансових труднощів, що легко перетворюють бідолаху в нескінченного фінансового раба банку. Але коли виникнення простроченої заборгованості викликано дрібними негараздами, і її усунення – питання декількох днів, то основна частина банків не звертає уваги на такий незначний факт. Насправд , ніхто не застрахований від простроченого платежу через відрядження, хвороби або іншого форс -мажору. Тому передавати дані в бюро кредитних історій, з простроченням до двох тижнів, багато банків не поспішають. А навпаки – намагаються зв’язатися з клієнтом, з’ясовують причину і очікують його появи в банку.

Проявляючи турботу про своїх клієнтів, багато банків дуже неохоче розглядають варіант псування кредитної історії позичальника . Так як здійснивши таку дію, банк викликає гнів клієнта, що здатний раз і назавжди відкинути його від даного фінансового закладу. Користуючись правилом: «клієнт, що пішов,  обов’язково забере з собою інших», банки з острахом розглядають можливість поширення негативної інформації. А тому відтягують передачу негативної інформації в бюро кредитних історій, наскільки це можливо.

Так чинять практично всі, окрім ПриватБанку. Цей банк вибрав собі іншу тактику роботи з клієнтами. Безжалісний монстр українського світу грошей за першої ж можливості передає дані у всеукраїнський чорний список, без розбору обставин та з’ясування причин. Передав, зіпсував кредитну історію і тішиться. І що цікаво – радіти банку є причини…

Зіпсувавши кредитну репутацію своєму клієнтові, банк позбавляє його можливості оформлення кредиту в інших банках. Тобто, чим більше ПриватБанк занесе до чорного списку, тим більше клієнтів змушені будуть, безрезультатно обійшовши всі банки, повернутися в ПриватБанк і просити про надання чергового кредиту. А його менеджери вже будуть вирішувати, наскільки запущена ситуація у конкретного клієнта, і чи можливе чергове оформлення кредиту. З практики спілкування даного банку зі своїми клієнтами зробив висновок, що основна частина навіть проблемних клієнтів має можливість збільшення кредитного ліміту. А значить, мета банку досягнута – клієнт побажав піти – в іншому банку кредит не надали – клієнт повернувся в ПриватБанк.

Маючи таку логічну і безжальну схему, банк абсолютно не розглядає співчутливий варіант ставлення до клієнта. Навпаки, будь-що намагається вичавити з позичальника останню копійку. Знаючи про переваги такої схеми, ПриватБанк іноді навіть «ненавмисно» може внести до чорного списку цілком порядного клієнта, тим самим «перекривши кисень» у його повноцінному спілкуванні з іншими банками. Довести причетність того чи іншого банку до зіпсованої історії вельми складно, а може і взагалі нереально. Тому, трохи побігавши по банках і не маючи часу на «розбір польотів» клієнт приходить назад в ПриватБанк і благає про надання позики, в якій відмови не буде.

Закон «про банківську таємницю» забороняє фінансовим закладам поширювати інформацію, надану клієнтом банку, і робити надбанням громадськості стан рахунків клієнта. Користуючись своєю безкарністю, клієнтської безпорадністю і наявністю прострочення у клієнта, ПриватБанк сміливо розголошує інформацію про прострочену заборгованість своїх проблемних кредитів. Прикриваючись гаслом «не допустити поширення таких клієнтів в інших банках», передає списки іншим кредиторам. І всім зрозуміло, що такі дії протизаконні, і мета їх зовсім інша, але сперечатися з гігантом державного масштабу ніхто не наважується. А якщо уявити, який досвід його юристів , то затія оскаржувати дії ПриватБанку швидко переходить в розряд нездійсненних завдань.

Розуміючи всю важливість кредитної історії, варто уважніше підбирати собі кредитора. Адже він може раз і назавжди зіпсувати настільки важливу для клієнта репутацію. Але, якщо вже так сталося, що ваша кредитна історії зіпсована, дуже рекомендую ознайомиться із матеріалом Як “виправити” кредитну історію.

Продовження теми…

Оставить комментарий

Боб
Читайте ранее:
ПРИВАТБАНК. 1001 спосіб “кинути” клієнта

При розробці банківського продукту, перед кожною фінансовою установою стоїть завдання...

Надійний банк
Як знайти надійний банк

Задавшись метою отримати кредит, людина не особливо цікавиться стабільністю і...

Закрыть