ПРИВАТБАНК. Cпівробітники

ПРИВАТбанкКожен співробітник ПриватБанку потрапляє під «ковпак» постійного нагляду з боку керівництва, яке безупинно тисне на нього з вимогою збільшувати продажі кредитних продуктів. Тому будь-яка, навіть сама найменша допомога клієнту може коштувати йому не лише штрафних санкцій, а й роботи. Система покарання власних співробітників не менш жорстка, ніж ставлення до клієнтів. Це можна довести на простому прикладі .

Менеджер, який зареєструє вхідну кореспонденцію з претензіями до банку, штрафується на суму 100 грн. Саме тому вам не вдасться зареєструвати жодної заяви, хоча кожен клієнт має законне право письмово звернутися до керівництва зі скаргою на співробітника даного відділення. Викликавшись допомагати своєму другу в боротьбі з безчинством ПриватБанку, я, перебуваючи в кабінеті начальника відділення, так і не зміг зареєструвати заяву, навіть за умови дзвінка на гарячу лінію ( не виходячи з кабінету). Після чого довелося погрожувати подальшим розглядом в прокуратурі. Але навіть під приводом судового покарання, вона (начальник) боялася прийняти у мене заяву. Потім, відправивши рекомендований лист поштою, я отримав його назад від листоноші зі словами: «у мене ніхто , так і не прийняв цей лист». Якщо судити за величиною відповідальності, то впевнено можна говорити, що ці люди більше бояться своїх «господарів», як закону.

Тепер, розуміючи наскільки суворі внутрішні правила цього банку, самі по собі напрошуються відповіді про причини настільки серйозних непорозумінь між клієнтами та менеджерами кредитування. Знаючи, що в банку існує безліч заборонених для розголошення умов кредитування, здогадуємося, що сама система ПриватБанку побудована на неповному інформуванні клієнта, яка провокує його виходити на прострочення, і цим становить основну статтю доходу даного банку.

Бажаючи не потрапити в пастку боргової ями ПриватБанку і розуміючи, що життєва необхідність змушує вас постійно знімати гроші з кредитки, хочу дати вам кілька важливих порад :

- Якщо ви кожен місяць змушені знімати кредитні кошти, потрібно постаратися знайти продуктові магазини, які приймають пластикові картки за допомогою пост – терміналу. Намагайтеся якомога більше здійснювати покупок, оплачуючи їх кредиткою. Тоді у вас буде на руках залишатися більше готівки, і не доведеться втрачати на комісії за зняття через банкомат;

- Повертаючи гроші банку пам’ятайте, що отримуючи через банкомат, з вас була утримана комісія. І якщо її не оплатити, то буде нарахована пеня. Тому вносячи гроші, підсумуйте позичену суму та комісію . Якщо не впевнені в правильності своїх розрахунків, краще оплатіть на десять- п’ятнадцять гривень більше, і не шкодуйте про переплату. Гроші на вашому рахунку, і ніхто не вправі ними користуватися. Але якщо ви недоплатили одну копійку, то штраф 50грн. буде набагато відчутнішим;

- Завжди беріть чек у банкоматі – він надалі дозволить вам аргументовано відстоювати ваші права;

- Не соромтеся підходити до менеджера і уточнювати правильність своїх погашень;

- Спілкуючись з кредитним інспектором, задавайте питання так, щоб у нього не було можливості відповісти поверхнево і неоднозначно, акцентуйте увагу чітко на виниклій проблемі;

- Якщо після спілкування з менеджером у вас залишилися сумніви в його словах, сміливо телефонуйте на гарячу лінію і задайте те-ж питання оператору. У моїй практиці був випадок, коли один менеджер ПриватБанку дав клієнту довідку про відсутність заборгованості. Але потім завбачливий клієнт підійшов до іншого менеджера, а той у свою чергу видав йому довідку із заборгованістю в 148грн. На жаль, для ПриватБанку це нормальне явище, і боротися з ним можна тільки в примусовому порядку;

- Не вірте словам менеджера ПриватБанку: «Ваша заборгованість закрита , можете спати спокійно». Історія спілкування налічує дуже багато випадків, коли клієнт, пішовши з банку від такого кредитчика, через півроку отримував повідомлення про заборгованість в тисячі гривень. З тієї причини, що менеджер недогледів (або спеціально недогледів) копійчану заборгованість, яка обростаючи штрафами і пенею, швидко перетворилася на чотиризначну цифру. Після закриття кредиту, будь-який банк зобов’язаний видати довідку про закриття рахунку. Але працівники даного банку ніколи не видають таких довідок, а якщо і дають, то така довідка не має сили.

Продовження матеріалу…

1 комментарий к записи “ПРИВАТБАНК. Cпівробітники”

  1. Андрей Литвиненко пишет:

    Есть что добавить. Не по кредиту, но по делу. Сами столкнулись с беспределом Приватбанка. Гражданин Украины, проживающий в Днепропетровске, сделал вклад в Приватбанк на территории Крыма в ноябре 2013 года. До сих пор нас водят за нос и не возвращают деньги. Последняя информация: Приватбанк подал на Россию в международный суд и ждет решения суда. То есть деньги не вернутся НИКОГДА!

Оставить комментарий

Боб
Читайте ранее:
ПРИВАТБАНК. Штрафи і пеня

Починаємо розділ про рейтинг банків України, звичайно-ж, з самого великого...

Банки

У цьому розділі будуть розміщуватись матеріали про діяльність банків України,...

Закрыть