Будьте пильними! Новий метод шахрайства!

Афери
Редакції сайту надішло запитання від читачки, у відповідь на яке  ми написали цілу статтю. Адже мова іде про аферистів, про метод виманювання коштів, і про те, що робити. якщо Ви потрапили в таку біду.
“Я – мама одиночка, яка намагаючись заробити, потрапила у “Приват” халепу – майже 11тис.грн.
На “Сландо” я відправила оголошення про продаж коляски. Шахрай там мене і знайшов. ”Давив” на жалість, просив терміново передати коляску поштою. Казав, що дружині ось-ось народжувати, а він на роботі в Криму, і єдиний можливий спосіб перевести кошти за коляску – це електронний гаманець. Оскільки з дитиною наступного дня я мала їхати до лікаря, я погодилась…..
Кінець історїї в тому, що я Н Е У С В ІД О М Л Ю Ю Ч И  підтвердила переказ коштів з власної кредитки, номер якої я продиктувала для отримання коштів за коляску.
В руках у мене був тел; і все це відбувалося протягом 2 хв. Я не збентежилась, тому що смс про підтвердження того, що я комусь перераховую гроші, не було, хоча вже пройшло 9 днів. В банку заяву про шахрайство не прийняли, мотивуючи це тим, що я все зробила добровільно.
Заяву я тричі подавала онлайн, відкрите кримінальне провадження.
ЩО МЕНІ РОБИТИ??? СУМА В 10 з ПОЛОВИНОЮ ТИС ДЛЯ МЕНЕ НЕ ПІДЙОМНА. Позичити немає в кого. А банку все одно. Кажуть платіть, а якщо міліція знайде шахрая, тоді він поверне Вам кошти. На правоохоронні органи надії мало. Куди звертатися, що робити? Крім того, що їздити в обл. в міліцію. Остання надія на ВАС. Дякую.”
Дана ситуація є досить заплутаною, при розгляді її виникає багато неясних моментів.

І для чіткого аналізу потрібно більш детально зупинитися на питаннях, що не мають конкретних відповідей. Наприклад, якщо купуюча сторона хотіла розплатитися за допомогою електронного гаманця, яке це має відношення до перерахунку коштів з Вашої кредитки? Адже за логікою речей, Ви повинні були вислати товар, а він в свою чергу – гроші. Друге запитання: яким способом Ви підтвердили переказ грошей – перебуваючи онлайн на сайті, через оператора чи через смс підтвердження?

Що стосується подальшого розвитку подій, то тут потрібно відзначити наступне. Банк, як  би неприємно це не прозвучало, діє правомірно і обгрунтовано зі свого боку. Проблеми, фінансове і матеріальне становище клієнта, навіть у випадку, якщо він став жертвою шахрайських дій будь-яких третіх осіб, банківську установу не цікавлять. Банк в даній ситуації є кредитором, що підтверджується відповідним договором. І тому клієнт повинен виплатити необхідну суму в повному обсязі, інакше підуть подальші санкції. Крім цього, банк – це комерційна установа, і в його функції входить надання різних фінансових послуг юридичним і фізичним особам. Проведення слідчих і пошукових заходів – поза його компетенцією. Єдине, що клієнт може на законних підставах отримати від працівників банку – це виписка про рух коштів по картрахунку, де буде вказано, коли, на який номер картки і кому (ПІБ) були перераховані гроші. При переказі грошових коштів всі дані реєструються в банківській установі. Номер картки, як і картрахунку, прив’язаний до конкретної особистості, і з цієї інформації отримувача коштів можна буде ідентифікувати.

Для вирішення ситуації, необхідно звернутися до правоохоронних органів і написати відповідну заяву за фактом шахрайських дій. По відкритому кримінальному провадженню проходитимуть необхідні дії для розкриття злочину. Надалі, коли шахрай буде знайдений, його чекає відповідальність, і за законом він повинен буде виплатити гроші, на які посягнув своїми неправомірними діями. Крім цього, постраждала сторона в подальшому може подати цивільний позов на відшкодування моральної компенсації. Судячи з ситуації, що склалася, суд повинен взяти до уваги той факт, що жертвою виявилася мати-одиначка, у якої складні матеріальні та фінансові обставини. Крім цього, стресова ситуація негативно могла вплинути на фізичне і психологічне здоров’я як матері, так і малюка.

Що робити з банком? Прогнози невтішні. Виплачувати кошти за борговими зобов’язаннями доведеться в будь-якому випадку. Де взяти гроші? Хороший варіант – взяти в борг потрібну грошову суму у родичів, сусідів чи друзів, оскільки в такому випадку, при взаємній домовленості, не доведеться віддавати відсотки по позиці. Але якщо таких хороших людей поруч не знайдеться, то необхідно брати другий кредит саме для того, щоб погасити цей. Банківська установа, в якій Ви оформили дану кредитну карту, новий кредит вже не видасть. Більше того, існує ймовірність, що Ви потрапите в чорний список в цьому банку і будете значитися в числі неблагонадійних.

Важливо відзначити, що довести факт, що Ви неусвідомлено перерахували грошові кошти на картку іншій особі, буде дуже складно. Не виключено, що необхідно буде залучити адвоката для пошуку доказів. Хороший адвокат зможе відновити весь хід подій, вибудувати логічно сильну лінію поведінки, і застосовувати правильно всі докази при захисті Ваших інтересів в правоохоронних органах, на судових засіданнях або на зустрічах з представниками банку. Хоча це теж потребуватиме додаткових грошових витрат, але без професійного захисту самостійне вирішення ситуації буде надзвичайно складним і тривалим.

Тому, підсумовуючи все вищесказане:
1. Банк насправді не братиме до уваги будь-які суб’єктивні або об’єктивні чинники. Частинами або повністю, але у Вас зажадають виплатити борг.
2. Єдина надія – на правоохоронні органи і на те, що їх співробітниками будуть вжиті всі заходи для швидкого і успішного виявлення фінансового шахрая. Далі підуть судові тяжби, і тільки тоді Ви матимете шанс отримати назад свої кошти.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

9 комментариев к записи “Будьте пильними! Новий метод шахрайства!”

  1. Serg пишет:

    05.03.2017 з телефонів +380501641582, +38 0567858406, моб. +38 094 8858406, +38 050 1641582 … обдурили мою жінку способом нібито покупка товару на ОЛХ, але оплату можуть зробити на любу картку, крім ПриватБанку… Надали їм № картки Ощадбанку…. Хлопчики зробили підставну сторінку в Ощад-24, вкрали з картки 1250 с хвостом гривень. Злодій називався то Святославом, то Юрієм. Крадуть гроші під різними іменами і без працівників Ощадбанку таку процедуру провернути неможливо, бо дзвонять жертві і розповідають скільки коштів на банківській карті, блокують Приват-24 жертви і картку перереєстровують на свою фейкову сторінку, потім кошти перераховують на власні рахунки в інших банках … В Ощадбанку заявили, що вони не можуть блокувати такі маніпуляції і не надали пояснень, яким чинок картки Ощадбанку перереєстровують повторно на рейкову сторінку Ощад-24… Дзвонила та ходила в Ощадбанк, який Ощад-24 жінки заблокував і не надає інформацію на яку картку злодій перерахував гроші. То тепер тайна …, явно працівники Ощадбанку працюють в тандемі зі злодіями … Написані заяви в мусорню. Сподіваємось, що почнуть працювати ті так звані «служби безпеки» банків і поліцаї …Будемо вираховувати злодія. Потім поїдемо до нього … В інтернеті вказані телефони світяться вже з рік часу, народ масово обкрадають і ніхто й не чухається.
    Ще раз, телефони банківських аферистів:
    +38 056 7858406
    +38 094 8858406
    +38 050 1641582
    +38 095 3751901

  2. Анна пишет:

    Добрий день. Сьогодні сама ледве не потрапила в подібну ситуацію, благо інтуїція спрацювала. Точно так само, по оголошенню на сайті “Slando”, тепер вже “OLX” зателефонував так званий “покупець” … Продиктувавши йому номер моєї приват банківської картки, очікувала оплату. Але тут через деякий час передзвонив “покупець” і попросив підійти до банкомата Ощадбанку вставивши свою картку ввести код підтвердження, який він мені скаже. Ось тут і спасибі інтуїції. Зателефонувавши в службу підтримки в Ощадбанк, потім в ПриватБанк отримала підтвердження тому, що це може бути тільки шахрайство. Мінус ПриватБанку, клієнтом якого я є. Відповідь від Ощадбанку отримала миттєво. Від ПриватБанку тільки з третього телефонного дзвінка. На жаль, автомат ПриватБанку не завжди може допомогти, а з’єднання з оператором напевно “сьогодні” не входить до переліку його функцій.

  3. Анна пишет:

    На жаль, випадки обману на сайтах оголошень зустрічаються досить часто. І хоча адміністрація сайту і попереджає про можливе шахрайство, це не завжди є успішним методом для перешкоди діяльності аферистів. Я, звичайно, не зрозумію як електронний гаманець пов’язаний з кредиткою. Але знаю деякі випадки, коли уявний покупець просив назвати дату закінчення карти, та дату народження. Нібито для більш успішного переказу грошей. Цього, звичайно, ні в якому разі робити не можна. А для більш точної інформації можна зателефонувати в банк і уточнити – які саме реквізити потрібні для перерахування суми. І, вже виходячи з цього, здійснювати операцію.

  4. Олександр пишет:

    Мені здається що всі операції, які пов’язані з смс, просто необхідно кілька разів перечитати та у випадку чого передзвонити в банк для більш уточненою інформацією, щоб шахраї не змогли нікого обдурити. Ну а насамперед потрібно думати головою.

  5. Анна пишет:

    Яка надія? Наша міліція тільки вміє що оформляти заяви і більше нічого. Вони не дають хід справі, так і пролежить ця заява, вони скажуть, що не знайшли афериста і на тому все закінчиться. А банк вимагатиме, що б йому віддали всі гроші, це ж стовідсотково.

  6. Юля пишет:

    Мені здається, що автор листа, під час телефонного спілкування з шахраєм неуважно прочитала SMS, вона напевно була впевнена, що підтверджує переказ НА СВОЮ карту 11 тис. гривень. Напрошується тільки одне пояснення – вона недосвідчений користувач системи Приватбанку. Адже банк ніколи не питає дозвіл при зарахуванні коштів на карту, тільки при зніманні. Ну або її загіпнотизували по телефону. Але вона особисто підтвердила переказ коштів. Можна тільки поспівчувати ((

  7. Nadija пишет:

    Забула додати.Я вперше в житт1, вир1шила продати реч1 через 1нтернет,для того щоб докласти до в1дкладених на коп1лку грошей/ на оздоровлення дити,травмовано1 п1д час полог1в (нам не пощастило)

  8. Nadija пишет:

    І для чіткого аналізу потрібно більш детально зупинитися на питаннях, що не мають конкретних відповідей. Наприклад, якщо купуюча сторона хотіла розплатитися за допомогою електронного гаманця, яке це має відношення до перерахунку коштів з Вашої кредитки? Адже за логікою речей, Ви повинні були вислати товар, а він в свою чергу – гроші. Друге запитання: яким способом Ви підтвердили переказ грошей – перебуваючи онлайн на сайті, через оператора чи через смс підтвердження?
    Вiдповiдь
    Шахрай просив щоб я підтвердила в банкоматi код. Без цього коду я незможу отримати своі кошти. Я засумнiвалася, і спочатку відмовилася. Він виявився компетентнішим у свій справі, і надавивши на жалість, що у дружини важка вагідність, та й сам він у Криму, а там твориться дурдом з Українськими банками…. я й погодилась, оскільки я сама мама ((
    Підтвердити код я мала в Приватбанкоматі, але шахрай попросив, щоб я підійшла до Ощадбанкомату, тому що через Приват щось нічого не виходить. Він попросив, щоб я швидко вводила код, оскільки система на все дає тільки хвилину. Він швидко продиктував, я ввела і підтвердила. Оскіли він відправляв мені в рублях (його слова), то таку операцію, я підтвердила тричі. Шахрай попросив зачекати, і через 5 хв він мене набере.Та як тільки він відключився, мою увагу привернув курс рубля, і я зрозуміла,що він “переказав”мені більше. Я, не чекаючи, побігла через дорогу у Приватівський банкомат, щоб перевірити рахунок, банкомат відмовився обслуговувати мою карточку, я забігла всередину, і касирка сказала, що в мене не плюс, а мінус. Я, не повірила, і на вулиці спробувала перевірити карточку, в ішому банкоматі – ситуація повторилась. Я одразу почала дзвонити в банк, щоб заблокували, вільних операторів як завжди не було, написала смс. Все це відбувалося напротязі 10хв. I швидко побігла в Ощадбанк (центр.відділення) де я підтвердила операцію, з чеками. Бухгалтерка (до якої мене відвів юрист) сказала, що я не іхній клієнт, і вона не буде відміняти операцію, немає підстав. Я плакала, просила, та вона ще поглузувала. Юрист їй нагадав, що це не перший випадок у них, та їй було все одно. На вулиці був рясний дощ, а в таксі мене чекали доця і бабуся (ми їхали від лікаря). Я витерла сльози і поїхала в службу безпеки Ощадбанку, щиро сподіваючись, що вони мені допоможуть. Там я дізналася, що я така неперша, і вони не знають як і чим мені допомогти, оскільки операція проходила через банкомат. Відсканували чеки, і пообіцяли зателефонувати. Правда, виходячи, я дуже плакала, і іхня працівниця підійшла до начальника служби безпеки що ми можемо блокувати рахунки…. подзвони в Київ, що вони тобі скажуть. Вона також пообіцяла мені зателефонувати……але не зателефонувала.
    Що буде, якщо я не платитиму????? Банк може подати в суд і виставити на продаж частину будинку, яка належить нам з дитиною, дзвонити моїм рідним???

    • Valentin пишет:

      Мушу вибачитись, але статтю нічим доповнити не можу. Розраховуватись по кредиту потрібно буде обов’язково. І надіятись, що правоохоронні органи знайдуть афериста.

Оставить комментарий

Подробнее в Важливо!
Штраф за депозит
Банки оштрафують за прострочення депозитів?

Банківські установи можуть надалі бути оштрафовані за прострочення депозитів. Відповідні...

Іпотека
Валютні кредити переведуть у гривню!

Останнім часом з'являється все більше проектів законів, що стосуються реструктуризації...

Закрыть