Чому ПРИВАТБАНКУ немає в рейтингу надійних банків

ПРИВАТбанк

Детально розглядаючи рейтинги українських банків, звертаємо увагу на те, що вітчизняний гігант цієї сфери – ПриватБанк, відсутній в рейтингу надійних банків. І це при тому, що його позиція у всіх інших рейтингах не виходить за межі перших місць. Знаючи, що цей банк довгий час тримає позицію лідера за величиною депозитного портфеля, і все одно його не вважають надійним, спробуємо знайти цьому вагомі причини.

1. Обслуговуючий персонал. У ПриватБанку переважно працюють досить зухвалі і самовпевнені співробітники. Людина, що звикла до заслуженої загальної поваги, і дуже цінує свій час, не буде стояти в черзі, як це змушує робити ПриватБанк. Виявляючи безпідставну і неприховану неповагу до клієнта, ПриватБанк облаштував свої офіси таким чином, що і клієнт з великим доларовими депозитом, і позичальник, який бажає отримати п’ятсот гривень кредиту, стоять в одній черзі, і обслуговуються одним і тим же фахівцем.
Будучи в будь-якому іншому банку vip-персоною, потрапивши в ПриватБанк, клієнт стає черговим клієнтом в очах менеджера, і відчуває досить серйозний дискомфорт від такого спілкування. А саме такі вкладники і створюють загальну думку надійності банку. Тому, незважаючи на високі показники фінансових результатів цього банку, у нього досить низька оцінка надійності.

2. Психологічне підгрунтя. Основною діяльністю ПриватБанку є споживче кредитування фізичних осіб. І у нього це непогано виходить. Зіпсувавши кредитну історію добрій половині позичальників всієї країни, ПриватБанк забезпечив себе клієнтурою на довгі роки. Так як в іншому банку такому клієнту кредит вже не видадуть, то він змушений знову йти в ПриватБанк на поклін. А залишивши людину без вибору, ця фінансова установа викликає відповідну реакцію.

Основна частина його позичальників має суттєві претензії до системи нарахування відсотків і штрафних санкцій. Тому сьогодні в Україні суди забиті позовами ПриватБанку, що тільки підтверджує його вороже ставлення до своїх клієнтів. Не знайшовши «правди» у нашого правосуддя, позичальникам нічого не залишається, як безмовно виплачувати нескінченну заборгованість.

Не всі позичальники є бідними людьми. Багато хто з них, відчувши тимчасові труднощі, або побажавши більше розкоші, колись оформили кредит. А вже сьогодні ці клієнти шукають банк для розміщення депозиту. Повернутися в ПриватБанк, де його безжально «обдерли» при попередніх кредитних відносинах – зовсім вже нерозумно. А тим більше назвати його надійним – язик не повертається.

3. Історія пам’ятає часи, коли клієнти ПриватБанку тижнями не могли забрати свій доларовий депозит. Як тільки ціна за 1 $ піднялася з 5 грн до 8 грн, так відразу ПриватБанк припинив видачу депозитів в іноземній валюті. І не дивлячись на загальне обурення, принципово не видавав їх під будь-яким приводом: «грошей немає», «дозволу немає», «начальника немає» і так далі. Кожен клієнт, який вчасно не отримав свій депозит, пережив великий шок. І в процесі “розборок” поширював навколо ПриватБанку інформацію, яка утвердившись в пам’яті і клієнтів, і їх знайомих, і яка до цього часу створює уявлення про ненадійність банку.

І кожен позичальник, ретельно перебираючи варіантами, в який банк покласти депозит, пам’ятає про те, як Приватбанк відмовляв своїм клієнтам у поверненні довірених йому коштів. Тому сьогодні важко знайти людину, що вважає ПриватБанк надійним.

4. Факсиміле. Чергова витівка ПриватБанку з наданням документів без мокрої печатки і живий підпису – підтвердження зневажливого ставлення банку до своїх клієнтів. Національний Банк дійсно дозволив йому використовувати факсиміле. Але ні в якому разі не заборонив видавати договір з мокрою печаткою, як це твердять його співробітники. На першу вимогу клієнта, працівник зобов’язаний поставити на договір печатку. Але завчена співробітниками фраза «ми так працюємо з усіма клієнтами» – вирішує всі проблеми, незважаючи на розмір депозиту і солідність клієнта. При цьому, недвозначні натяки про те, що черга велика і вам пора звільнити крісло, змушують клієнта йти подалі зі своїми питаннями і збуреннями.

Знаючи про те, що українське законодавство вимагає надання в суді тільки оригіналів документів з мокрою печаткою, ми з вами розуміємо, що з таким договором до суду йти безнадійно. А значить – доведеться подарувати ПриватБанку свої гроші. Як тільки в країні станеться чергова криза, всі власники депозитних договорів з факсиміле замість печатки, мають шанс не відстояти свої інтереси в суді, а безмовно віддати своє. Ну і про яку надійність тут йдеться?

Менеджером банку ставиться на договорі штамп і підпис, що заспокоює багатьох клієнтів, але і це не правильно. Насправді, такі дії підтверджують лише правильність роздрукованого договору, тому як на молодшого співробітника нічого більше покладено. Виглядає так, ніби ПриватБанк заздалегідь готується не повертати гроші клієнтам – чи не підозріло? Інакше, чому б не чинити, як всі інші банки – видаючи договору із законними атрибутами?

6. Примусовий депозит ПриватБанку. Практично кожному клієнту цього фінансового закладу примусово нав’язується цілий пакет пластикових карт, які підсуваються, як обов’язкові, але при цьому не є такими. Маючи серед власних продуктів накопичувальну картку «Скарбничка», ПриватБанк самостійно перераховує грошові кошти клієнтів на депозитні рахунки, тим самим збільшуючи свій депозитний портфель. Тому, коли бачимо загальну цифру депозитних сум ПриватБанку, ми повинні розуміти, що якась її частина не є добровільною. Але от яка саме – ретельно прихована банківська таємниця цього банку. Саме з цієї причини лідерська позиція цього банку не відповідає рейтингу довіри.

Підводячи підсумок статті, хочеться акцентувати увагу на ставленні ПриватБанку і його клієнтів не тільки фізичних осіб, але й юридичних. Заманюючи начальство всілякими банківськими вивертами, цей банк переманює до себе одне за одним підприємства. А його вільні грошові кошти вже розташовує на короткострокових депозитних рахунках, що так само в сумі дає високий показник. Аналізуючи таку діяльність цього банку розуміємо, що його статистика не вся складається з добровільних внесків. Тому не варто, спираючись тільки на фінансові показники, робити висновки про надійність ПриватБанку.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

25 комментариев к записи “Чому ПРИВАТБАНКУ немає в рейтингу надійних банків”

  1. Світлана пишет:

    Я являюсь кліентом приват банку більше 10 років. І можу сказати це не єдиний банк, з яким мала стосунки. Мені відомі черги і Ощадбанку, Правексі, Дельтабанку – якщо чесно для мене це має якесь значення, але не головне. Найголовніше як власник та правління банку утримають його на плаву, а я й інші владники спатимуть спокійно. Жодного разу поки що Приват не підвів мене. персонал здебільшого кваліфікований, жлдного разу не образили, а зависання програми обслуговування це болюче питання, але думаю пояснення йому можна знайти. Тримаю депозит в Приваті, сподіваюсь Приват банк не вчинить зі мною як дельта. Мудрості його власнику та НБУ

  2. Анна пишет:

    З приводу того, що в суді треба показувати лише оригінали з мокрою печаткою і що “з таким договором до суду йти безнадійно. А значить – доведеться подарувати ПриватБанку свої гроші..” Єрунда і неправда.
    Ви несіть те. що є, а суд просіть допомогти з витребуванням доказів (для огляду в суді, з мокрою печаткою). банк хай несе. а не принесе – значить. такого договору немає. або наявність його – під сумнівом. Суд любить такі речі

  3. олександр пишет:

    Є клієнтом приватбанку вже багато років-проблем ніколи ніяких не виникало,навіть нещодавно по страховці від нещасних випадків відшкодували на дитину непогану суму(довідку з трав-пункта) предявив, і відразу в той же день виплатили компенсацію.Колись давно були черги-море людей бо не було послуги “приват24″ через який на сьогоднішній день можна практично-що не звертатися у відділення банку – але й врахуйте і зрозумійте те ,що клієнтська база одна із найбільших в Україні і всіх обслужити вже і зараз дуже важко – тому судіть відповідально та зрозумінням.

  4. руслан пишет:

    нормальний банк вже близько 9 років користуюся.

  5. Юрій пишет:

    Постійні черги, байдуже/зухвале ставлення до клієнта, нав’язування необов’язкових продуктів і навіть активація без участі клієнта.
    Достатньо мінусів щоб вибрати інший банк.

  6. Василь пишет:

    Вже біля 5 років користуюся послугами Приватбанку. ЩЕ ніколи не мав жодних проблем. Працівники банку професіонали і все терпляче пояснюють (розжовують) клієнту і мені принаймі нічого не навязували. Користуюся “Приват24″. Забув що таке черги в Ощадбанку. Перечислити кошти через Приват24 – не проблема. На проведену кожну операцію приходить смс, крім того, що все можна контролювати через інтернет в тому ж Приват 24. Через моє розгільдяйство шахраї хотіли зняти кошти з моєї картки, так це їм не вдалося, спрацював добре розроблений банком захист. І банкомати Привату є в кожному районному цетрі чи містечку. Це моє враження від Приватбанку

  7. людмила пишет:

    Обслуговування на вищому рівні. Ніяких проблем не було.

  8. Віктор пишет:

    Відкривав депозит в приватбанку на 3 місяці були сумніви чи зможу забрати гроші після закінчення терміну.По закінченню терміну почав забирати по 900 долларів на день.За пару днів все забрав.

  9. Анатолій пишет:

    Без всяких проблем видали депозит!!! Це найкращий банк в Україні!!!

  10. Андрій пишет:

    1500 доларів за 1 захід ніде зараз не видадуть, так як діє обмеження НБУ. Треба перераховувати по 1000 доларів на карту для виплат, замовляти гроші у відділенні і знімати їх декілька днів підряд.

  11. Сергій пишет:

    Вже третій день не можу забрати свій невеликий доларовий депозит – 1500 $, морозяться під будь-якими приводами – завтра піду з адвокатом! Ніколи не думав що зі мною, в моєму банку (з іншими банками справи не маю) так поступлять! Брехня всюди – від касира і від фахівців. Ну нічого я за свої гроші буду боротися – правда на моєму боці! Після того як заберу депозит – повністю поміняю свої відносини з банком. Приват? Не рекомендую!

  12. Лиля пишет:

    Стаття написана явно на замовлення конкурентами Приватбанку.

    • Иван пишет:

      постійні черги, байдуже ставлення до клієнта, нав’язування необов’язкових продуктів, факсимільні підписи і печатка, свої гроші щ боєм треба вибивати. ЦЕ ВСЕ ПРАВДА І НЕ ТРЕБА ОБМАНЮВАТИ!!!!!!

  13. Анатолій пишет:

    Працюю з банком як приватна особа і як підприємець вже 10 років. Проблеми безкінчені. По екварінгу пропадають гроші, навіть за наявності чеків і документів. Гроші не повертаються, оператори хамлять. Мають людей за ніщо. В відділеннях зробити нічого неможуть, називають різні причини. Відсотки по кредитах приховані нараховуються хаотично. Приват24 працює некоретно, відображає недостовірну інформацію, оператори навязують різні послуги, при тому приховують реальну інформацію про цю послугу.

  14. Дік пишет:

    Прочитайте відгуки про всі банки! .. Я особисто не знайшов ні одного хорошого. А прочитавши цей відгук, хотів-би направити автора сходити в ощадбанку. Я мав необережність покласти депозит. Видали мені шматок пластику і виписку, не те що без мокрої печатки, але навіть підписи касир не спромігся поставити. Бігав я по банку, випрошував договір з печатками. Нуль на масу. Видали договір про те, що я відкрив в Ощадбанку рахунок і можу вносити депозити, а підтвержденням є виписка – шматок папірця, який я і від руки намалюю. Забрав внесок і пішов в приват. Дали хоча-б договір про внесену суму і чек. Ну а якщо клієнт вимагає, то і печатку мокру ставлять. Я розумію, що при виникненні проблем, з договором та мокрою печаткою можна іти в суд. Але повірте, є банки, які й такої можливості не дають. При цьому реєстрація в приват 24 дає можливість стежити за депозитом і рахунком безкоштовно, на відміну від Ощад, де смс-інформування коштує грошей. Коротше, я не фанат Привату, а просто якщо хто знає надійніше підкажіть і мені.

  15. Олена пишет:

    Ой та навіть і не знаю вже якому банку справді можна довіряти. Майже всі беруть такі великі відсотки порівняно з Європою.
    Але користуюсь послугами ПРИВАТБАНКУ і поки що не виявялось ніяких проблем

  16. Нана пишет:

    Скільки людей, стішльки ж думок! На своему досвіді скажу, що таких неприємностей З Приватовцями не мала поки. Взяла немалий кредит у них і зараз виплачую проценти. Згодна, що не дуже приємно, коли підсовують продукти, які зовсім непотрібні, але коли питання необхідності коштів стоїть гостро, то погодишся і на це. Сподіваюсь, що і надалі з цим банком не буде неприємностей.

  17. Анастасія пишет:

    Про Приват нічого доброго сказати не можу. Співробітники не тільки самовпевнені, але у них ще й совісті ніякої немає. Якось нам на двері квартири повісили табличку, що ми заборгували цьому банку грошей, що було досить дивно, адже ніхто з нашої сім’ї ніколи в житті не зв’яжеться з цим банком, навіть якби це був останній банк на землі. Коли ми подзвонили по вказаному номеру, виявилось, що кредитний спеціаліст помилився і шукав зовсім інших людей. І навіть не вибачився! Я вже промовчу про банкомати Привату, які постійно ламаються.

  18. Олеся пишет:

    Я давно співпрацюю з Приват банком, і якщо чесно не знала таких подробиць, але в мене ніяких проблем не виникало з цим банком. Єдине що мене насторожило, так це коли я оформляла кредитну карту, вони промовчали про повноцінних відсотках погашення кредиту.

  19. Олена пишет:

    Хочу висловити свою незгоду з автором даної статті. В моєму місті цей банк стоїть на першому місці за якістю обслуговування клієнтів. До того ж мені дуже подобається, що в місті велика наявність банкоматів, що полегшує роботу з цим банком.

  20. zakpolo пишет:

    Я не зовсім згодний з даними статті. Користуючись послугами цього банку, у мене не виникало жодних проблем з оплатою послуг. Також, дуже вигідно брати гроші в кредит.

  21. Віталій пишет:

    Я вважаю, що Приватбанк є достатньо надійним банком, так як він невипадково є найбільшим банком в Україні по основним показникам діяльності. Обслуговуюся в ньому комфортно і без жодних проблем.

  22. Неллі пишет:

    Абсолютно згодна з автором. ПриваБанк не найнадійніший в Україні. Ще за навчання в університеті були випадки зникнення стипендії у друзів з картки, при чому розбиратись безрезультатно. А ось кілька днів тому знайома пішла купити 100 доларів, так їй не продавали, поки вона не оформила у них кредитку. Жах.

  23. Дана пишет:

    А я не погоджуся, при бажанні від скарбнички можна відмовитися, силою ніхто вас не тримає. Є такі послуги які досі надає тільки Приват банк. І коли була криза Приват працював в стандартному режимі, я не помітила ніяких змін.

  24. Катерина пишет:

    Незважаючи на те, що майже кожен громадянин так чи інакше мав справу з Приватбанком, люди його, м’яко кажучи, недолюблюють. Думаю, причина цього в політиці, котру банк проводить зі своїми клієнтами. Нав’язування супутніх послуг та продуктів банку, не досить прозоре нарахування відсотків по кредитах, а також непрофесійна робота менеджерів сприяють тому, що банк має не особливо хорошу репутацію серед населення.

Оставить комментарий

Подробнее в Важливо!
Рейтинг банків
Рейтинг надійності українських банків 2013

Українські банки, як і всі інші фінансові установи світу, стрімко...

Банк банкрут
Банк “луснув”. Як забрати депозит?

Час від часу українська економіка має звичку підкидати нам неприємні...

Закрыть