Порядок реєстрації РРО

RRO

Зареєстрованими можуть бути тільки реєстратори розрахункових операцій (РРО), модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, з урахуванням строків первинної реєстрації, встановлених Державним реєстром РРО!!!
Для реєстрації РРО необхідно в податкову подати:
- заяву про реєстрацію РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Органом ДФС приймається рішення щодо реєстрації РРО, формується фіскальний номер РРО, і видається відповідна довідка (яка дійсна лише протягом п’яти робочих днів).
Протягом цих днів необхідно занести фіскальний номер в пам’ять реєстратора, персоналізувати та опломбувати РРО в Центрі сервісного обслуговування, та надати довідку від ЦСО податковій.
Після цього фіскали проводять реєстрацію РРО (вносять дані в інформаційну систему), та видають реєстраційне посвідчення РРО.
Такий порядок затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року №417.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Подробнее в Важливо!, РРО
EP
До 15 червня – заява про перехід на “спрощенку”

Відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу...

Скриншот 05-11-2015 202856
Нова форма звітності з ЄСВ

Мінфін України наказом від 11.04.2016 р. №441 «Про внесення змін...

Закрыть