Шахрайство

АфериЩе матеріали по темі:
Шахрайство в банку
Злочинна недбалість
Афери з іпотеками, депозитами і картами
Кредит за чужим паспортом
Чи можливий кредит по чужому паспорту?
Як уберегтися. Поради практика
Як банкіри нас обманюють
Безпека розрахунків в мережі
Як уберегтися від «будівельних» шахраїв
Страхові афери

Сьогодні в Інтернеті дуже багато пишуть про шахрайство з боку банкірів. На жаль, іноді одна «паршива вівця» псує авторитет всієї банківські структури. Думаю, що не можна «зопалу» так однозначно і негативно говорити про всю банківську систему.
Але завжди можна охарактеризувати кожного окремо взятого банкіра. Але при цьому не забувати – жоден банківський службовець без приводу і явної причини з боку клієнта, не може що-небудь зробити без шкоди для себе і позичальника.

Даним матеріалом хочу розділити поняття “халатність” і “злочинність”. І ще не відомо, з якої причини клієнти страждають більше. При розгляді кожного окремого випадку, постараюся давати повноцінні коментарі і чесно характеризувати дії і однієї, і іншої сторони. А також – допомогти Вам слушними порадами, тим самим захищаючи від майбутніх можливих помилок в банківській сфері.

Насамперед давайте розглянемо халатність банку.
Після хвилі кредитних тяжб, населення України, зіткнувшись з жорстким банківським підходом до неплатника, і усвідомивши всю важливість кредитування для кожної окремої людини, стало набагато розумніше підбирати собі кредитора, орієнтуючись на попередні відносини між клієнтом і банком. Вибираючи собі кредитний продукт, клієнт сьогодні завбачливо і обережно намагається вникнути вглиб кожного кредитного договору. Або повністю довіряє кредитному співробітнику, який зобов’язаний розкласти перед клієнтом всі умови та обов’язки. Але…

У зв’язку з виниклою можливістю значно збільшити кредитний портфель, багато банків розширюють мережу кредитування, розставляючи свої «точки» в магазинах і інших місцях масового відвідування людей. При наборі нових співробітників банки не завжди готові платити високу ціну за труди кредитного інспектора, тим самим до лав кредитчиків потрапляють випадкові і безвідповідальні люди. Без прагнення розвивати свої професійні здібності такий працівник, пропонуючи кредитний продукт, в гонитві за своїми бонусами, “забуває” попередити клієнта про всі статті витрат за запропонованим кредитним продуктом. Внаслідок чого клієнт укладає кредитний договір, не здогадуючись про майбутні збитки. З боку клієнта може здатися що банкір, свідомо знаючи про вкрай невигідні для позичальника умови кредиту, спеціально не надав повноцінну інформацію.

Як приклад недбалості банківського службовця, розглянемо такий випадок.
При розгляді заявки клієнта, банкір пропонує потенційному позичальникові залучити поручителя. У відповідь на це прохання, клієнт надає банкіру копію паспорта людини, яка «нібито» готова виступити поручителем за його кредитом. І нарікаючи на брак часу у поручителя, вмовляє менеджера банку оформити дану кандидатуру на підставі телефонного дзвінка. Не забуваємо про те, що за кожен виданий кредит банкір отримує бонуси, а за невиконання плану по виданих кредитах його штрафують (один – два рази), а в кінці кінців – звільняють. Тому, недбалий співробітник банку, зідзвонившись, з «нібито» поручителем, оформляє кредит і поручителя. Далі клієнт розписується на ксерокопії паспорта поручителя, а потім і договір поруки сам підписує (щоб підписи збігалися). Виглядає все ідеально. Завірений паспорт є, договір поруки підписаний, клієнт гроші отримав і своєчасно платить по кредиту. Але факт шахрайства з боку клієнта є в наявності:
- Він надав ксерокопію паспорта незнайомої людини, яка і не відає про те, що виступає поручителем по кредиту;
- Надав співробітнику банку номер мобільного телефону спільника, і на підставі цього дзвінка створив ілюзію правильності подій, що відбуваються.
Цей яскравий приклад недбалості з боку банківського службовця може пройти без наслідків для псевдопоручителя, але якщо позичальник перестане платити, тоді справа, передана до суду, буде виглядати тільки так, як ніби банкір вступив в таємну змову з клієнтом, з відповідним покаранням.

3 комментариев к записи “Шахрайство”

  1. Потап пишет:

    Аферисти телефонують як служба безпеки банку і просять дані картки, інакше якщо не назвати дані то карту заблокують на 90 днів номер з якого телефонують +380992388120 не ведіться це АФЕРИСТИ!!!!!

  2. Надія пишет:

    Хочу спитати чи сплачує ДельтаБанк відшкодування за погашеним кредитом?

  3. this_life пишет:

    На жаль, від подібних афер ніхто не застрахований. Безумовно, і банк і самі клієнти повинні бути пильними завжди! Хороші приклади того, як не можна робити. Шкода, що не завжди люди дотримуються основних правил!

Оставить комментарий

Боб
Читайте ранее:
Кредит на б/к автотранспорт

Ще матеріали по темі: Що необхідно знати Вибір автосалону Обмани...

Податковий кредит
Дають – бери!

"Дають - бери". Під таким гаслом батьки виховують сучасну молодь....

Закрыть