Ще одна схема шахрайства

Афери

До редакції сайту надійшов крик про допомогу від Ірини, яку обдурили шахраї:

Хочу звернутись із проханням проведення службового розслідування за фактом шахрайства. Мені подзвонив номер 05 … .3286, представившись співробітником Приватбанку, сказав, що на моїй соціальній картці всього 20 гривень, а на основній кредитній 7800, що мене не здивувало – адже тільки співробітники можуть знати стан мого рахунку. Так ось каже, щоб перевести на мій рахунок від юр. особи 200 гривень мені треба з цими картами підійти до банкомата і перевірити баланс за першою (соц. карта) і по кредитці. Я перевірила баланс по карті соціальній, він каже що платіж не може пройти так як це не основна карта. Я вставила перевірити баланс по кредитній картці, не називаючи йому код. Він каже що і на цю картку гроші не можуть надійти і запитав чи немає ще якоїсь картки, щоб перевірити баланс. Я говорю. щопідійду в Приватбанк і мені допоможуть отримати гроші, на що відповіли – це не потрібно. Я відразу перевірила ще раз баланс по кредитній картці, і там вже було 9 грн. Звернулася в службу безпеки Приватбанку де мені взагалі нічим не допомогли, навіть не блокували рахунок, на який були переведені гроші. Порадили звертатися в правоохоронні органи. Все. Нічого більше не робиться. Є номери, з яких дзвонили, є рахунок. І ще спочатку на Приват 24 в виписці «Мої рахунки» – було зазначено виплати банків, автоматизовані готівкові гроші, а зараз просто переказ коштів на карту !!! Виписку-рахунок мені Приват банк через 3 дня так і не видав ????

У даній ситуації можна сміливо сказати, що клієнт банку потрапив в пастку, вміло розставлену банківськими шахраями-професіоналами.
Для початку варто сказати, що цю справу повинні розглядати правоохоронні органи або прокуратура за фактом шахрайства. Службова перевірка може початися на підставі певних процесуальних дій компетентних органів. Наприклад, якщо Ви звернетеся з проханням або заявою про проведення службового розслідування, то тут є варіант, що банківська установа не відреагує ніяким чином. У випадку, якщо ж прокурор скористається своїми повноваженнями – буде результат (хоча може бути як позитивним, так і негативним для Вас).
Але у будь-якому випадку, у Ваших інтересах буде відкриття кримінального провадження за фактом шахрайства. Ми рекомендуємо звертатися в прокуратуру, поки не вступив в дію новий Закон «Про прокуратуру». Це пов’язано з тим, що до квітня 2015 прокурори мають функцію загального нагляду і мають право перевіряти підприємства, установи, організації на предмет порушень законодавства. Крім того, слідчі не мають процесуальної свободи. Так, для проведення гласних і негласних розшукових дій або перевірок в обов’язковому порядку потрібна постанова прокурора. Як висновок: якщо звернутися в прокуратуру – є варіант, що розгляд піде швидше.
З приводу служби безпеки банку. В першу чергу в її обов’язки входять: охорона і безпека роботи банку, попередження шахрайських операцій, захист банківської інформації. Приміром, при оформленні кредиту служба безпеки банківської установи перевіряє благонадійність клієнта, наявність належної застави, достовірність документів позичальника.
Серед перерахованого нас цікавить такі повноваження, як захист таємниці банківського вкладу. Служба безпеки здійснює контроль над тим, щоб зберігалися в таємниці всі службові відомості, які були надані працівникам банку при виконанні ними їх службової діяльності. Для захисту персональних даних клієнтів служба безпеки використовує різне програмне забезпечення.
З даної ситуації видно, що в шахрайстві брав участь хтось із працівників банку, або хакери зламали банківську систему, оскільки зателефонувавши Вам, вони чітко назвали суми, які були на Ваших карткових рахунках.
У практиці нерідко бувають випадки, коли зловмисники здійснюють шахрайство за допомогою банківських карт.
У Вашому випадку, швидше за все, застосували скімінг. Суть цього шахрайства полягає в тому, що відбувається копіювання даних магнітної стрічки. Після того як Ви вставили картку в банкомат, автоматично була здійснена процедура переказу грошей на чужий рахунок.
Наступний пункт – Ви звернулися в банк з проханням заблокувати грошовий рахунок іншого вкладника. Банк вчинив правильно, бо ніхто не може перешкоджати клієнту в розпорядженні його активів, крім уповноважених на те органів. Наприклад, фіскальна служба може накласти арешт на майно та заблокувати рахунок платнику податків боржнику, і то за рішенням суду.
У той же час у банку вчинили неправомірно, не видавши Вам виписку рахунку. Зверніться до начальника відділення з письмовою скаргою про те, що Вам відмовляють надати дану послугу.
Що стосується інтернет-банкінгу «Приват24» – тут ясно, чому відбулися зміни. Перед тим, як у Вас вкрали кошти, автоматизована система показувала, скільки на Вашому рахунку грошей, і які виплати банку – кому перераховували Ви або знімали. Після того як Вас пограбували, в системі фіксується мінусовій рахунок, тому активна тільки кнопка перекладу грошей на карту, щоб погасити заборгованість.
Отже, спочатку Вам слід звернутися в правоохоронні органи або прокуратуру. Вимагайте відкриття кримінального провадження і надайте номера: телефону, з якого Вам дзвонили і рахунку, на який переведені гроші.
Друге – напишіть письмову скаргу в банк з приводу шахрайських дій. Працівники банку намагатимуться зам’яти справу, оскільки це зашкодить їхній репутації. У будь-якому випадку йдіть до правоохоронних органів – банк все одно буде намагатися представити все таким чином, щоб винуватими залишилися Ви.
Зробіть запит в бюро кредитних історій і перевірте, чи не оформили на Вас ще будь-які кредити.
Зберіть максимум доказів і за допомогою правоохоронних органів або судової інстанції відстоюйте свою правоту.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

7 комментариев к записи “Ще одна схема шахрайства”

  1. Ольга пишет:

    Останнім часом все частіше можна почути про шахрайство банків. Прикро, що в пастку потрапляють не олігархи, а звичайні люди. Правоохоронні органи повинні бути на боці народу, не тільки офіційно, але і за фактом!

  2. Вікторія пишет:

    Я Вам от що скажу по даній темі. Приватбанк- це лідер з усіх питань шахрайства. Зараз дзвонять кожному третьому з різних номерів і просять назвати номер картки. Я вважаю, що будь-який поважаючий себе банк уже давно вирішив би цю проблему. Навколо чимало літніх і довірливих людей, які щодня трапляються в цю пастку. Адже не всі мають доступ до інтернету і, якщо чесно, то навіть просто користуватися картками вміють не всі. Але приват банк примусово змушує відкривати безліч незрозумілих карток, а потім не може захистити людей

  3. Варя пишет:

    Я є клієнтом не одного банку, і хочу сказати, що тільки в Приватбанку відбуваються такі речі, принаймні, частіше за інших. Не стежать за базами даних, співробітники отримують там копійки, от і заробляє, хто як може. Ганьба.

  4. Юля пишет:

    Актуальна інформація. В наш час нікому довіряти не можна.

  5. Андрій пишет:

    Не зрозуміло. Або потерпіла описала не повністю те, що трапилося з нею і свій порядок дій, або цей шахрай – чарівник і маг. Адже клієнт описала тільки лише те, що вона в телефонному режимі, не озвучуючи пінкод, просто кілька разів перевірила баланс карток в банкоматі і … .. у неї пропали гроші, які гроші, скільки конкретно, чи був у неї цей кредитний ліміт і якщо він був, яким чином його списали – не зрозуміло. Я точно знаю, як людина, яка багато років пропрацювала у різних банківських структурах, що не називаючи жодної інформації, пінкод, смски, емайл та ін. ніяк ти свої гроші не втратиш, ось так от одразу. Навіть технічно, припустити, що вони мали дублікати карток, то абсолютно незрозуміло як вони їх отримали і перевели в готівку. Або клієнта водили за руку “чорні брокери” і здійснювали відомі маніпуляції з її картами, або клієнт – в чомусь помиляється.

  6. Микола пишет:

    Сумно, що сам банк якось мляво реагує на сигнали клієнта про можливе шахрайство. Невже не можна проявити більше уваги, ніж просто переадресувати до правоохоронних органів?

  7. Іван пишет:

    Один з найбільш неприємних випадків шахрайства. Адже більшість людей технічно слабо підготовлені і не знають усіх нюансів роботи з кредитною карткою. Цим користуються шахраї. І єдиний для людей спосіб протистояти цьому – не довіряти незнайомцям.

Оставить комментарий

Подробнее в Відповіді, Важливо!
Ukrsotcbank
Розслідування клієнта Укрсоцбанку. Ч.2

Допоможіть прорвати інформаційну блокаду! "Кравчучка" ніколи не стане мерседесом. Кілька...

Valjutnuj_kredit
Що робити з кредитом у валюті

Дуже важкі часи настали для України. Неспокійна ситуація на сході,...

Закрыть