Виграти суд з банком. Продовження

Суд з банком

У випадку якщо кредит був оформлений в магазині, а філія даного банку у вашому місті відсутня, то позичальникові доводиться оплачувати кредит через каси інших банків. Що супроводжується деякими казусами, з яких досить важко викрутитися, наприклад:

1. Оплачуючи кредит в останній день місяця, клієнт вписується в графік, тим самим не порушує домовленість про своєчасне платіж. Але, за умовами перерахування банківських операцій, банк має право затримати платіж на своїх рахунках не більше трьох днів. Тому, відправляючи ваші кошти через три дні, він не порушує інструкцій національного банку. А кредитор, не отримавши грошові кошти з погашення кредиту, нараховує пеню на три дні прострочення. У даному випадку всі три учасники угоди не порушили ні одного пункту, а у клієнта три дні незаслуженого прострочення. Далі – не погашена пеня за такий короткий період часу не є приводом для занепокоєння клієнта. Тому банк і не повідомляє його. І клієнт не підозрює про існування штрафної санкції за несвоєчасне погашення. А коли сума виростає до значних розмірів, банк шокує законослухняного клієнта сумою штрафів та пені.
Таким чином, збіг обставин, чи не передбачливість клієнта і халатність банкіра, привели зразкового позичальника до «чорного списку». Саме така ситуація є настільки спірною, що ніхто не може гарантувати кінець судової тяганини. Тому завжди погашайте кредит заздалегідь, а не чекайте останнього дня. Подумайте про те, що це може плачевно закінчитись.

2. При наявності великої кількості посередників завжди є ймовірність спотворення результату. Тобто, сплативши кредит через касу іншого банку, ми не маємо гарантії точного погашення. Наприклад: клієнт передав касирові реквізити, оплатив, взяв квитанцію і пішов. У клієнта на руках є доказ належного ставлення до кредиту. Але іноді буває, що касир неправильно ввела дані і гроші в той же день повернулися назад в касу. Тоді залишається знайти позичальника і уточнити у нього правильні реквізити. Але на практиці, знайти людину практично неможливо. Тому його ніхто не шукає, а чекають, коли він сам з’явиться в банк. Виходить, що клієнт, сплативши кредит і маючи на руках квитанцію, навіть не думає відвідувати банк як мінімум місяць. Якщо кредитний менеджер не подзвонить і не поцікавиться причиною прострочення, то такому позичальникові буде нараховуватися пеня цілий місяць, плюс штраф. І в підсумку добропорядний клієнт, по халатності касира, має великі і несправедливі витрати.
У даному випадку не варто боятися судиться з банком, який прийняв платіж. Суд обов’язково виправдає клієнта, тому-що його провини в ситуації, що склалася немає. А щоб уникнути подібних ситуацій, рекомендую вам, оплачуючи кредит через касу банку-посередника, розписуючись на квитанції, яка залишиться банку, із зворотного боку написати свій мобільний телефон. Тоді касир який переплутав цифри, зможе швидко зв’язатися з вами і в той же день виправити ситуацію.

Враховуючи величезну працю юристів, які без кінця оспорюють інтереси фінансових закладів, можна судити про високий ступінь помилок, як з боку банку, так і з боку позичальника. І незважаючи на високі показники перемог банкірів над своїми боржниками, не можна промовчати про існування фізичних осіб, що насмілилися відстояти свої права і домоглися справедливості. Використовуючи важелі законної рівноправності, можна відстояти свої інтереси, домагаючись справедливого ставлення до себе.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

3 комментариев к записи “Виграти суд з банком. Продовження”

  1. Сергій пишет:

    Наприклад: клієнт передав касирові реквізити, оплатив, взяв квитанцію і пішов. У клієнта на руках є доказ належного ставлення до кредиту. Але іноді буває, що касир неправильно ввела дані і гроші в той же день повернулися назад в касу. … І в підсумку добропорядний клієнт, по халатності касира, має великі і несправедливі витрати.
    У даному випадку не варто боятися судиться з банком, який прийняв платіж. Суд обов’язково виправдає клієнта, тому-що його провини в ситуації, що склалася немає.

    Що Ви радите людям??? Навіть якщо касир помилився при наборі квитанції(касири також люди і від помилок не застраховані), то відповідальність за платіж несе клієнт!!! І ніякий суд не стане на сторону платника, коли на квитанції з неправильними реквізитами стоїть його підпис!!!
    Тому порада тут має бути одна – РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРЯЙТЕ КВИТАНЦІЇ по оплаті кредиту БЕЗПОСЕРЕДНЬО ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПЛАТЕЖУ!!!

  2. оксана пишет:

    Все таки зазвичай з банку вже мало не в перший прострочення телефонують і запитують пройшов платіж. Та я й сама не ликом шита.Брала кредит коли, оплачувала і на наступний день сама в банк дзвонила, дізнатися пройшов платеж.Заплати і спи спокійно, як говориться.

  3. Олександр пишет:

    Нажаль, громадяни нашої країни часто зіштовхуються із порушенням своїх цивільних прав комерційними банками, і ті зхвало користуються нашою необізнаністю. Хочу сказати, що “ПриватБанк” в цьому плані мене особисто дістав. І це стосується не тільки кредитування, а й депозитних вкаладів. Доки не вдалися до погроз позоною заявою до суду, не виплачували депозит, що був прострочений вже на три місяці.

Оставить комментарий

Подробнее в Суд
Суд з банком
Виграти суд з банком

Банки теж програють суди Уклавши кредитний договір, багато людей вважають,...

Штрафи
Як боротись з штрафними санкціями. Ч.2

Штраф Усі кредитні договори мають штрафні санкції, і кожен банк...

Закрыть