
Як не дати собою маніпулювати Ч.1
Як не дати собою маніпулювати Ч.2
Продовжимо дану тему і розглянемо ще декілька способів маніпулювання свідомістю клієнтів.
Спосіб 3. Карткове шахрайство в ресторанах (провокування почуття сорому).
У той момент, коли ви бажаєте розплатитися безготівковим способом, свою карту віддаєте офіціантові для того, щоб він провів всі необхідні операції. У даній ситуації ви фактично втрачаєте її з поля зору, що категорично не рекомендується робити. Адже саме зараз дуже великий ризик стати жертвою шахрайських дій. На кожній пластиковій карті вказується секретний індивідуальний CVV-код, повідомляти який нікому не можна. Так, якщо шахрай дізнається ваш номер картки та CVV-код, він з легкістю зможе здійснити оплату вашою карткою в Інтернеті. Інший варіант, коли на карті встановлено ліміт/блокування на проведення розрахункових операцій через Інтернет. Про можливості даної послуги вас можуть ознайомити виключно у відділенні банку.
Як боротися. Обов’язково при розрахунках своєю пластиковою карткою в ресторанах вимагайте, щоб вам особисто принесли POS-термінал, або ж не полінуйтеся і підійдіть до нього самі. Не передавайте свою пластикову карту будь-кому іншому. У даній ситуації маніпулятором може виступати навіть не офіціант. Звичайно ж, ми віримо, що основна маса людей є чесними і порядними. Але ситуація маніпулятивна, так як Ви можете відчути почуття сорому за невияв довіри до офіціанта. Саме цим може скористатися невелика частина нечесних людей, які безпосередньо співпрацюють з шахраями. Пам’ятайте, що кожна людина зрозуміє і оцінить Ваше бажання захищати свої права. І сором у даному питанні абсолютно недоречний. Навпаки, він продемонструє лише невпевненість у собі, і може зіграти злий жарт.
Спосіб 4. Провокування масової паніки інтернет- коментарями.
Продовження способу 1, описаного в попередній статті. Наприклад, в соціальних мережах викладається фото банкомату, який не працює. Просто моментально знайдуться люди, які спровокують паніку своїми коментарями до фотографії. Один з варіантів – «скоро банкомати не видаватимуть гроші населенню!». У результаті клієнти починають нервувати і піддаватися паніці, терміново знімають всі грошові кошти з банкомату, а до того ж і всі заощадження з депозитного рахунку – щоб було надійніше. Підсумок: у людини на руках пристойна сума коштів, яка фактично йому зараз не потрібна; люди, які стоять у черзі, вже не можуть зняти гроші з порожнього банкомату і т.д. Ланцюжок запущений. Звичайно ж, ситуація трохи перебільшена. Пару клієнтів навряд чи зможуть зняти всі кошти з банкомату. А ось 1000 або 10000 клієнтів? Як результат, банки будуть змушені ввести тимчасові обмеження на зняття готівки для того, щоб кожен клієнт мав рівний доступ до своїх коштів. Але і ця може ще більше налякати вкладників. Так запускається ланцюгова реакція масової паніки. А хто найбільше зацікавлений у нестабільності і паніці? І я, і Ви відповімо однозначно – тільки шахраї!
Як боротися. Не піддавайтеся на провокації. Якщо банкомат не працює, пройдіть до відділення банку і отримайте кошти через касу. Не робіть поспішних висновків, якщо введено обмеження на зняття готівкових коштів банком. Зрозумійте і прийміть те, що це тимчасове явище, необхідне для стабілізації ситуації, що склалася . Після спаду ажіотажу, все повернутися в звичне русло.
Основна суть цієї маніпуляції в тому, що вона впливає на вже схвильованих людей. Але кому зараз легко? Наша країна переживає одні за іншими політичні та економічні потрясіння. А інакше не буває в часи революцій і перетворень.
Спосіб 5. Підроблення розмов.
Ситуація передбачає запуск підроблених розмов між банківськими співробітниками, або ж вигадані телефонні розмови. Дана схема дуже схожа зі способом № 2, описаним в попередній статті, і її наслідки залежать виключно від розробленого шахраями плану і Вашої стійкості.
Як боротися. Особисто передзвоніть (або зайдіть) до відділення банку і з’ясуйте ситуацію безпосередньо у фахівця.
Дійсно , цікава стаття. Зараз з’явилося досить багато банків, але якось страшно до них звертатися, а вже тим більше з такою ситуацією в країні. Дивно, звичайно, що немає Приват Банку. Але! Мені здається, що хоч у них в Україні і дуже багато відділень, він відомий, багато хто з ним працюють, але все ж особливої довіри до цього банку немає. Завжди щось вигадають, щоб з людей побільше грошей здерти. У деяких банках, типу Русский Стандарт, при затримці кредиту відразу починають надсилати повідомлення типу “ваша справа буде передана до суду”, “до вас вже виїжджаю для конфіскації майна” і т.д, але при цьому номери не банку, а людей, яких наймає банку
Ніколи ще не вівся на банківську ахінею і провокації. Не здатні вони мене пройняти ніякими своїми вивертами та схемами. Зневажаю тих довірливих простачків, які ведуться на всю цю нісенітницю!
Дуже актуальна інформація, з урахуванням загальної паніки в країні і спроби маніпуляції з усіх боків. Потрібно завжди аналізувати все своєю головою і не вестися на поводу у “порадників”.
Якщо чесно, то для мене інформація про те, що не бажано картку віддавати офіціантам нова. Я і не замислювалася над тим, що це дійсно небезпечно, думала, що якщо не знати код, то картка захищена! А от з ситуацією з банкоматами, мені довелося зіткнутися особисто, коли піднялася паніка, то банк дійсно встановлював ліміт зі зняття грошей – з кредитних карток, добре, що не надовго!
Та просто карту не треба віддавати в чужі руки. Банкомат не видає гроші? Можливо вони в ньому банально закінчилися, що нормально. Взагалі зараз знайдеться багато тих хто свідомо провокує паніку.
Все абсолютно правильно зазначено у статті. Зараз досить складно сховати свої персональні дані кредитки від шахраїв, але все ж є головний спосіб – взагалі відмовитися від використання кредитки:)))