Як не дати собою маніпулювати

Як не дати собою маніпулювати

Як не дати собою маніпулювати Ч.2
Як не дати собою маніпулювати Ч.3

На перший погляд може здатися, що ця тема з області психології не надто підходить до сайту про кредити. Але смію Вас запевнити, що хоча-б поверхневі відомості Вам дуже необхідні. І ось чому …

Ні для кого не секрет, що багато банківських службовців з часом навчилися маніпулювати підсвідомістю клієнта, схиляючи його до оформлення кредиту. Дійсно, такі навички приходять з роками, і якщо в банк приходить людина з довірливою натурою, то таку особистість легко схилити до оформлення навіть невигідного для неї кредиту.

Звичайно ж, у банках не працюють екстрасенси або гіпнотизери – вся справа в самому відвідувачі. Багато клієнтів схильні мислити приблизно так: «якщо вже прийшов, буду оформляти». Такого клієнта легко умовити, незважаючи на те, що через дорогу інший банк, з більш вигідними умовами кредитування. У випадку якщо клієнт прийшов запитати про маленький кредит, то йому справді не принципово де його оформляти. А ось як схилити клієнта оформити великий кредит, тут вже варто задуматися.

Один раз на рік всі співробітники нашого банку (по підрозділах) здійснюють поїздку в головний офіс для перевірки та удосконалення знань. На даних заняттях по черзі читають лекції психологи зі стажем і провідні співробітники банку. Обов’язковий перегляд фільмів вузько-профільного характеру з курсом правильної мови, дикції та роботи з запереченнями клієнта. Ретельно обговорюються найбільш гострі і часті ситуації з клієнтами. І все це зводиться до того, щоб клієнт, зайшовши в банк, не вийшов без оформленого банківського продукту. А якщо вже і вийшов, чи не оформивши нічого, то з великим буклетом інформації, який постійно буде нагадувати про розмову з банкіром. На завершення лекцій розігрується сценка діалогу вередливого клієнта з банківським службовцем.

Постійно проходячи такі «курси навчання», банківський працівник відточує свою майстерність і підлаштовує свої знання під менталітет свого кола клієнтів. Багато моїх колег скептично дивляться на тонкощі розмови з клієнтом і не застосовують отриманих знання. Але я завжди прагнув до кращих результатів, тому дуже часто бачив позитивні наслідки застосування цієї інформації (особливо – на невпевнених у собі клієнтах).

У моїй практиці навіть був випадок, коли перед лицем своїх співробітників (зовсім не бажаючи зла клієнту), двічі переконав його поміняти рішення. Клієнт зайшов уточнити залишок на картці, після чого я запропонував йому оформити на його заробітну картку послугу овердрафт, особливо довго вмовляти не довелося, і він дав згоду на оформлення. Потім я так само легко умовив його не оформляти овердрафт. При цьому клієнт пішов з банку в чудовому настрої – просто йому сподобалася приємна і поважна бесіда з кредитником (хоча ця бесіда для нього могла закінчитися короткостроковим кредитом і відсотками). Довівши собі і колегам працездатність прийомів спілкування з клієнтом, ми швидко забули цей випадок, як явище буденне і незначуще.

Звертаючись до вас, хочу акцентувати увагу на тому, що якщо ви людина довірлива і легко піддаєтеся переконуванням, то в банківські установи варто ходити або з другом, або з чітким переліком питань, і найголовніше – без документів. Це не дасть вам можливості оформити кредит без осмисленого і обдуманого рішення.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

6 комментариев к записи “Як не дати собою маніпулювати”

  1. Ліза пишет:

    Якраз рік тому відчула деякі елементи маніпулювання мною з боку банку. Слава богу не дійшло діло до кредиту. Але все ж, як виявилося, працівники знають на що натиснути. Сподіваюся, що наступного разу прислухаюся до порад, які подані в статті.

  2. Олександр пишет:

    Правильно, допоможе чітко складений список питань, чітке розуміння і планування своїх цілей. Я зараз уникаю великих кредитів, оскільки не впевнений у своєму майбутньому. І всі спроби нав’язати щось зайве припиняю на самому початку розмови.

  3. Іра пишет:

    Зараз у банках така атмосфера, та й не тільки у відділеннях, а й у колл-центрах, що постійно співробітники намагаються мені щось продати, вмовити на хоч що-небудь. Але я стійка, тримаюся)))

  4. Сергій пишет:

    Всі ми тут (ну, або майже все) дорослі люди. Кожен сам вирішує для себе – чи користуватися йому кредитом або ще якою-небудь банківською послугою за своїм розсудом. Але те, що банкіри маніпулюють нами – це факт!

  5. Володимир пишет:

    Кожен працівник банку має свій особистий підхід до клієнта, але ціль у всіх однакова – скоріш оформити кредит. Не раз бачив, що як тільки заходиш до банку та сідаєш за стіл, менеджер відразу починає говорити массу непотрібної та навязливої інформації, яку ти навіть і не розумієш. В кінці виходить, що кредит уже оформленний. Треба бути більш уважним, коли ходите до банку, адже в нашому житті все більш не цінується думка звичайної людини та насаджується інша, повірте, це буде у ваших же інтересах.

  6. Саша пишет:

    Все таки я не раз уже помічав, що в банку працюють працівники – психологи. Вони так ніжно про все розповідають, так що сам починаєш вірити, що цей банк є найкращий. Так, що читайте уважніше самі договори, там все детально написано.

Оставить комментарий

Подробнее в Важливо!
Кредитне агенство
Кредитне агенство

При всьому сьогоднішньому великому виборі банків, що займаються кредитуванням, основна...

Як не платити відсотки
Як не платити банку відсотки?!

Існує реальний спосіб отримати кредит, не дозволивши банку нарахувати на...

Закрыть